Самоосвіта

 

План самоосвіти

 

1.     Вивчення нормативних документів

 

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Опрацювати нормативно-правові документи щодо викладання географії

Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, періодичними виданнями

протягом навчального року

 

2

Про вимоги до викладання предмета

Інформаційні збірники, сайт МОН

вересень

 

3

Про критерії оцінювання з географії

Інформаційні збірники, сайт МОН

серпень

 

4

Інструкція з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Інформаційний збірник наказів, сайт МОН

серпень

 

5

Методичні рекомендації щодо викладання географії

Інформаційний збірник наказів, сайт МОН, періодичні видання

щороку, серпень

 

 

 

 

 

 

 

2.     Теоретична підготовка за фахом

 

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Опрацювати додаткову науково-популярну літературу з метою підвищення теоретичного та наукового рівня викладання географії

Поглиблена та ґрунтовна підготовка до уроків географії

протягом навчального року

 

2

Робота над власною методичною проблемою та її реалізацією

Опрацювати теоретичний матеріал з проблеми та узагальнення досвіду роботи по даному питанню

протягом навчального року

 

3

Підготовка матеріалів на засідання методичного об’єднання

Доповіді та виступи на ММО

постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.     Методична підготовка

 

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Розробка конспектів уроків з географії для 10, 11класів

Поглиблена та ґрунтовна підготовка до уроків географії

протягом навчального року

 

2

Опрацювати методичну літературу з методики викладання географії

Систематичне читання методичної літератури та фахових видань з предмета

протягом навчального року

 

3

Розробити та провести відкритий урок та виховний захід, географічний конкурс в рамках Тижня географії

Відкритий урок, виховний захід тощо

в рамках Тижня географії

 

4

Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового педагогічного досвіду

Відвідування семінарів, конференцій, ознайомлення з ППД району, області, України

протягом навчального року

 

5

Освоєння методики дослідницької діяльності (наприклад, метод проектів)

Систематичне читання методичної літератури та апробація методики на практиці

протягом навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.     Педагогічна підготовка

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Опрацювання та підбір раціональних форм та способів засвоєння та збереження інформації

Відвідування семінарів, опрацювання статей періодичних фахових видань тощо

протягом навчального року

 

 

Шляхи підвищення ефективності уроку

Відвідування семінарів, опрацювання статей періодичних фахових видань тощо

протягом навчального року

 

5.     Психологічна підготовка

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Опрацювати літературу з психології

Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною та психологічною літературою

протягом навчального року

 

 

Опрацювати літературу щодо різних форм роботи з обдарованими учнями

Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною та психологічною літературою

протягом навчального року

 

 

Опрацювати літературу щодо різних форм роботи з невстигаючими учнями

Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною та психологічною літературою

протягом навчального року

 

 

6.     Робота над проблемою школи

Забезпечення якості навчально-виховного процесу

в умовах школи інтелектуального розвитку

№ п/п

Зміст самоосвітньої роботи

Форма самоосвіти

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Активні та інтерактивні технології громадянської освіти

Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою

протягом навчального року

 

2

Можливості методу проектів

Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою

протягом навчального року